پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251311
جنگ روسيه عليه اوکراين تهديدي براي اروپاست
تاریخ انتشار : 1401/01/10 09:07:13
نمایش : 1019
رئيس جمهور آمريکا روز سه‌شنبه گفت که جنگ روسيه عليه اوکراين تهديدي براي اروپا و دو منطقه اقيانوس هند و آرام به شمار مي‌آيد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، «جو بايدن» رئيس جمهور آمريکا تهديدي براي اروپا توصيف کرد.
وي که اين سخنان را در جريان استقبال از نخست وزير سنگاپور مطرح مي‌کرد، گفت: «جنگ روسيه عليه اوکراين، تهديدي براي اروپا و دو منطقه اقيانوس هند و آرام به شمار مي‌آيد».
 
رئيس جمهور آمريکا روز گذشته نيز در سخناني گفت: «چيزي که پوتين انجام مي‌دهد کامل غيرقابل قبول بوده اما وي ناتو را متحدتر کرده است».
 
رئيس جمهور آمريکا در سخنان ديروز خود افزود: «اگر پوتين به رويکرد خود درقبال اوکراين ادامه دهد، به فرد منحوسي تبديل خواهد شد».
 
بايدن در ادامه سخنانش گفت: «هرگز از واکنش‌مان در صورتي که پوتين از سلاح شيميايي در اوکراين استفاده کند، رونمايي نخواهم کرد».
 
رئيس جمهور آمريکا گفت:‌ «آمادگي من براي ديدار با پوتين وابسته به اين است که وي مي‌خواهد در اين ديدار درباره چه چيزي بحث کند».
 
بايدن گفت: «آن چيزي که درباره ضرورت کناره گيري پوتين از قدرت گفتم بيانگر خشم من از اتفاقاتي است که روي مي‌دهد و بيانگر سياست ايالات متحده نيست».
 
بايدن شنبه شب حين سخنراني در لهستان گفته بود «ولاديمير پوتين» رئيس جمهور روسيه نبايد بر سر قدرت بماند. 
 
سخنگوي کاخ کرملين در واکنش به ادعاي اخير جو بايدن به خبرگزاري رويترز گفت: «به بايدن ربطي ندارد که در اين‌باره تصميمي بگيرد. رئيس جمهور روسيه توسط مردم روسيه انتخاب مي‌شود».
 
منبع:دانا
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html